Yap a font LIDO

Libor Hendrych lhen at centrum.cz
Tue Mar 8 16:00:43 CET 2005

Dobry den,

nainstaloval jsem si MikTeX a font ze stresovicke pismolijny LIDO. Preklad
TeXem probehne uspesne, ale prohlizec dvi Yap hlasi nasledujici chybu:

-------------------------------------
Making PK font:
C:\miktex\texmf\miktex\bin\makepk.exe --verbose sldr8z 600 600 magstep(0.0)
ljfour
Trying to make PK font "sldr8z" (at 600 DPI)...
"makemf" --verbose "sldr8z"
"ttf2pk" -q -t "sldr8z"
makepk: "sldr8z.pk" could not be created.

DVI je evidentne v poradku, nebot dvi->ps funguje, ovsem dvi->pdf jiz
nefunguje.
Mohl by mi nekdo, prosim vas, poradit jak chybu odstranit?

Prepisuji kroniku vesnice, kde bydlim, nebot behem povodni v roce 2002 byla
zaplavena. Zajimalo by me proto, jestli existuji nejake volne stazitelne
fonty pro TeX, ktere by byly vhodne pro sazbu starsich knih. Dival jsem se
na stranky stresovicke pismolijny, tam je vsak jediny volne stazitelny font
LIDO.

Predem mnohokrate dekuji
Libor Hendrych

PS: V TeXu jsem zacatecnik.