sirka tabulatoru (znovu)

Ondra Vošta ondra.vosta at centrum.cz
Tue Jun 14 10:00:58 CEST 2005

Za nejasnost otazky se omlouvam, pokusim se dovysvetlit. Jedena se mi o
to, ze mam v textu spoustu prikladu kodu programu, kde je odsazovani
delano pomoci znaku <tab>. Chci aby na vystupu bylo toto odsazeni
zachovano (tedy aby znak <tab> delal mezeru pevne sirky).
Nejsem moc velky znalec texu, takze jsem si pomohl prizpusobenim makra
\obeyspaces jehoz definici jsem si nekde precetl. Makro dela to co ma,
vytvari pevnou mezeru. Problem je ale v tom, ze dela mezeru o sirce 8
znaku (pouzivam neproporcionalni pismo) a ja chci mezeru zmensit (treba
na 2 znaky). Mozna je cesta kterou jsem se vydal spatna, v tom pripade
budu rad i za uplne jine reseni, kterym docilim pozadovaneho efektu
(krom prepisovani zdrojoveho textu).

diky za pomoc

Ondra