sirka tabulatoru (znovu)

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue Jun 14 09:31:17 CEST 2005

Dne úterý 14 červen 2005 08:36 Ondra Vošta napsal(a):
> To to neni mozne v texu vyresit? Nebo tu neni nikdo kdo to umi? Anebo je
> to tak triviálni dotaz, ze na nej nikdo ani neodpovida?

Ono to bude spise tim, ze jste prilis jasne nevysvetlil, o co se Vam vlastne
jedna. Zrejme potrebujete nejak osetrit vyskyt znaku <tab> (ASCII 09) v
nejakem textu, ale vubec neni jasne, co by ten znak mel delat. Normalni
textovou mezeru? Mezeru nejake sirky? Pruznou nebo pevnou? Nebo skok na danou
pozici v radku? To makro co jste uvedl moc smysl nedava. Zkuste upresnit svou
predstavu.

S pozdravem,

Lubos Kloc