enctex a unicode

Arnost Stedry arnost at cs.cas.cz
Mon Jun 13 12:03:48 CEST 2005

Dobry den,

vas OKTeX si prostuduji i kdyz don asi nijak bohuzel neprispeju kvuli
vazanosti meho projektu na babel.
na prvni pohled to vypada velmi dobre navrzeno (jako ostatne take OFS) a
skoda, ze se to naleza mimo hlavni proud.

OKTeX je tusim zkratka pro Obec Krestanu TeX, pro jejiz ucely
(korespondence a interni materialy -- jedna se o velmi multikulturni a
multijazycnou spolecnost) byl vyvijen.

stranky autora naleznete zde: http://mmh.cz/index.htm

Arnost Stedry