enctex a unicode

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Jun 13 11:38:36 CEST 2005

On Mon, 13 Jun 2005, Arnost Stedry wrote:

> Dobry den,
>
> mohu se zeptat, kde bych nasel onen balik OKTeX? (je to zajimava schoda,

Mam to na ftp://math.feld.cvut.cz/pub/olsak/oktex.

Nejvic propracovany je balicek LANG, ktery resi neco podobneho, jako
Babel, ale pro plain. Spolupracuje s OFS a umi pracovat s ruznymi
kodovanimi i pro jeden jazyk. Dalsi "modul" na prekodovani s vyuzitim
encTeXu jsem zatim neudelal. Dokumentace v adresari doc/cz
muze predbihat vlastni implementaci, protoze vetsinou nejprve pisu
dokumenatci a pak to podle ni implementuji. Zustalo to v rozpracovanem
stavu.

> nebot kamarad kdysi vyvinul pro sve mnohojazycne potreby balik stejneho
> jmena, ktery se ted snazi reiplementovat pro Omegu)

To je zajimave. Pri volbe nazvu jsem se snazil propatrat Google a nic nez
nejake spolecnosti kolem plynu nebo letadel se mi nezobrazily.

> Arnost Stedry

Zdravim

Petr Olsak