Tlaciva a Latex

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Jun 6 10:43:20 CEST 2005

Dobry den,

On Mon, 6 Jun 2005, Jan Dancer wrote:

> Je prosim mozne vyuzit LATEX na vyplnovanie a tlac tlaciv?
Ano.

> Mam napriklad k dispozicii zoskenovane tlacivo (otazka: aky format je
> najvyhodnejsi,
taky, ktory dokazete prekodovat do EPS a vlozit do LaTeXu.

> v akom rozliseni)
povedzme minimalne 300DPI

> a potom ho pomocou LATEX-u vyplnit a vytlacit?

ja som to robil cez \begin{picture}.... \end{picture}. Ked mate viac
tlaciv a vacsie mnozstvo, tak je vyhodne si urobit na jednotlive boxy
makra (napr. \meno{}, \adresa{}, \datum{}....). Orientacia je potom
jednoduchsia (neotravuje nas to mnozstvo cisiel).

Zdravi
Ladislav Bitto