Tlaciva a Latex

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Jun 6 09:55:22 CEST 2005

On Mon, 6 Jun 2005, Jan Dancer wrote:

> Je prosim mozne vyuzit LATEX na vyplnovanie a tlac tlaciv?
> Mam napriklad k dispozicii zoskenovane tlacivo (otazka: aky format je najvyhodnejsi, v akom rozliseni) a potom ho pomocou LATEX-u vyplnit a vytlacit?

Ja bych to udelal pomoci prostredi pspicture z balicku PSTricks, protoze
pomoci \rput lze pohodlne a presne umistovat texty. Prvni \rput musi
samozrejme umistit naskenovany formular. V gsview si mohu pohodlen odmerit
souradnice pro \rput a nasledne mohu overit, zda jsem se trefil.

Jiste je i rada jinych moznosti.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz