(ne)cislovani stranek v part

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Jul 22 09:08:25 CEST 2005

JirkaP napsal(a):

> [...]
>arabsky. Necislovani \part (TEORETICKA CAST chci bez cisel, bez zahlavi
>a bez zapati) mi poradil JK vyse v teto diskuzi. Tak jak to ted je mi
>to vyhovuje, az na tu malou skutecnost, ze na prvni strane kapitoly
>neni cislo strany (ono to asi nicemu nevadi Ne prilis strucny uvod do
>LaTeX2e to ma taky tak, ale kdyz uz si s tim hraju). Nechci ho v
>zahlavi, jak to je u ostatnich stran ale dole vpravo. Rady ohledne -
>\fancypagestyle{plain}{...} a \let\ps at plain=\ps at empty %
>\pagestyle{plain} udelaji presne to, o cem jsem psal. Daji mi cisla

Vy jste to udelal oboje dohromady? To ne!

>stranek nejen na tu prvni v kapitole, ale i jinam tedy bud zdvoji
>cislovani (pridaji do paty i kdyz uz je v hlavicce) nebo ocisluji
>\part. Potreboval bych poradit fintu, kterou vlozim cislo stranky do
>dolniho praveho rohu selektivne jen na prvni strance kazde kapitoly.
>Asi si ten TeXbook naruby budu muset prece jen precist.

Ten Vam v tomhle nepomuze, netyka se v podstate vubec LaTeXu, ale obecne
TeXu.
Nac je jeho znalost dobra, Vam vysvetlil p. Wagner.

Jinak tomu nerozumim. Prvni stranka v kapitole je definovana jako plain
(pokud neudelate
zmenu definice, jako jste to udelal u \part).  Napr.
\fancypagestyle{plain}{\fancyhf{}\fancyfoot[R]{\bfseries\thepage}}
Vam udela na vsech strankach, ktere jsou definovany jako plain, vpravo
dole tucne cislo.
A nic jineho. A to by melo byt presne to, co chcete, jestli tomu dobre
rozumim. Nezapomnel jste
v te definici to \fancyhf{}?
V \part to mate predefinovane na empty, takze to se nijak neovlivni .
Zdravi
                   Jaromir Kuben