(ne)cislovani stranek v part

JirkaP jirqa at seznam.cz
Thu Jul 21 16:10:35 CEST 2005

Asi jsem se spatne vyjardil. Pisu standardni vysokoskolskou praci -
tzn. titulni list, podekovani, seznamy, uvod atd., TEORETICKA CAST,
Kapitola 1, atd. Rozhodl jsem se pouzit fancyhdr, na zaklade procteni
zdejsi diskuze. Pouzivam cislovani v hlavicce. Jelikoz to budu tisknout
jednostranne, tak je vlevo kapitola a vpravo cislo strany a cele
podtrzene. Do Teoreticke casti to cisluji rimsky, od teoreticke casti
arabsky. Necislovani \part (TEORETICKA CAST chci bez cisel, bez zahlavi
a bez zapati) mi poradil JK vyse v teto diskuzi. Tak jak to ted je mi
to vyhovuje, az na tu malou skutecnost, ze na prvni strane kapitoly
neni cislo strany (ono to asi nicemu nevadi Ne prilis strucny uvod do
LaTeX2e to ma taky tak, ale kdyz uz si s tim hraju). Nechci ho v
zahlavi, jak to je u ostatnich stran ale dole vpravo. Rady ohledne -
\fancypagestyle{plain}{...} a \let\ps at plain=\ps at empty %
\pagestyle{plain} udelaji presne to, o cem jsem psal. Daji mi cisla
stranek nejen na tu prvni v kapitole, ale i jinam tedy bud zdvoji
cislovani (pridaji do paty i kdyz uz je v hlavicce) nebo ocisluji
\part. Potreboval bych poradit fintu, kterou vlozim cislo stranky do
dolniho praveho rohu selektivne jen na prvni strance kazde kapitoly.
Asi si ten TeXbook naruby budu muset prece jen precist.

PRO PS: cesky.mbs poslu, akorat nevim kdo je autor/admin. Kdyz tak to
mohu poslat Vam, videl jsem Vase jmeno tusim u instalacni prirucky.
Jeste to pres vikend doladim podle normy (netusim jak se v cestine
zkracuji, jestli vubec, mesice cervenec a cerven, pripadne zari a
podobne malickosti).

prijemny den
Jiri Pachman