(ne)cislovani stranek v part

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Jul 20 11:43:35 CEST 2005

JirkaP napsal(a):

>Diky moc. Vase reseni funguje.
>
>Co se tyce podivani se na definici \part a nasledne na \@part resp.
>\@spart, tak to je zatim mimo me. Poridil jsem si LATEX kompletni
>pruvodce (CPress), tak snad za par tydnu, az se tim proberu, porozumim
>i tomu co jste mi napsal. Zatim jsem to jen zkopiroval do preambule a
>ono to fungovalo.

Obavam se, ze to neni ta prava kniha. Podle referenci, ktere mam, je
navic nevhodna
i jako typograficky vzor, je pry vysazena velmi mizerne. :-(
Pokud chcete TeXu rozumet, doporucuji Olsakuv TeXbook naruby, existuje i
v elektronicke podobe: http://math.feld.cvut.cz/olsak/tbn.html.
V tistene podobe je cenove myslim hodne dostupny.
Zdravi
                  Jaromir Kuben