Jedna poznamka k otevrenemu dopisu

Wildwire ojakubcik at seznam.cz
Tue Jul 19 18:10:26 CEST 2005

Dobry den,
jen bych chtel upresnit par veci ve svem prvni prispevku.

1) Je to presne tak, jak pisete -- \magstep jsem myslel
opravdu pro vektorova pisma, u CM je to zbytecne a osklive.

2) S tim setrenim papiru mate samozrejme pravdu, pokud
uvazujete jiz od zacatku s takovym nakladem. Pouze jsem
to vztahnul k dopisu, ktery se tyka diplomovych praci.
Nepredpokladam ze diplomove prace budou mit vice nez 5-6
vytisku, coz pri nejakych 50-60 stranach neni ani cely balik
kancelarskeho papiru, takze par listu navic by snad nemuselo
vadit.

Ohledne mnozstvi papiru mne spise napadlo, zda by nebylo lepsi,
uspornejsi a ekologictejsi odevzdavat diplomove prace (a nejen
ty) treba na CD nebo je posilat e-mailem. Dnes, kdyz ta moznost
je -- navic se domnivam, ze typografie je stejne dulezita jak
pro tisk, tak pro prohlizeni na monitoru. Kdyz nekdo bude mit
zajem, tak si jiste muze onu praci vytisknout sam.

S pozdravem
Ondrej Jakubcik