grafy pomoci pstricks

Josef Tkadlec tkadlec at fel.cvut.cz
Wed Jan 5 08:55:37 CET 2005

Parametr subgriddiv urcuje hustotu car (pocet na rozmerovou jednotku),
hodnota 0 je divna, pri testu mi vysel stejny vysledek jako pro
"prirozenejsi" hodnotu 1.

Orezani provadi "hvezdickova" varianta prostredi - pspicture*, obecneji
prikaz \psclip (pro \psgrid nevim).

Josef Tkadlec

P.S.: Chtel jsem vas upozornit na dokumentaci na
   http://www.tug.org/applications/PSTricks/
ale jsou tam neplatne odkazy (napsal jsem o tom mail). Ja ji bohuzel v
elektronicke verzi nemam, snad vam ji nabidne nekdo jiny.