grafy pomoci pstricks

Michal Hrušecký Michal.Hrusecky at seznam.cz
Tue Jan 4 21:48:38 CET 2005

	Dobry den,
mam takovy zacatecnicky dotaz, snazim se zakomponovat do sveho dokumentu
grafy pomoci pstricks a opsal jsem nekde nejaky priklad a postupne ho
modifikoval. Vse mi vicemene funguje, ale chtel bych se zeptat, u
\psgrid mam jako parametr subgriddiv=0, ale nikde se mi nedari zjistit,
co to znamena... Dale bych se chtel jeste zeptat, da-li se nejak hezky
zaridit, aby se grafy vykreslovane pomoci \psplot nejak orizly na
velikost pspicture nebo psgrid.
	Pokud je muj dotaz prilis hloupy, nebo pisi-li do jinak zamerene
konference, tak se predem omlouvam.
--
Michal Hrušecký <Michal.Hrusecky at seznam.cz>