Makro na podbarveny text

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Feb 28 14:28:40 CET 2005

On Mon, 28 Feb 2005, Ladislav Bitto wrote:

> Zabudol som este pripomenut, ze ked ma ist fraba pozadia a textu
> na druhu stranu, tak to treba dat do \evenhead \oddhead. Tam staci
> jedna hruba ciara cez cele tlacove zrkadlo s farbou pozadia a potom
> nastavit farbu textu. To este musim odskusat - neviem kedy.

To by chtelo nejspis globalni prepinac, napr. \ifbackground, ktery by se
zapinal a vypinal pomoci \global\backgroundtrue resp.
\global\backgroundfalse a testoval v zahlavi. Plovouci prostredi by bylo
nutne predefinovat tak, aby explicitne nastavila bile pozadi, aby je Vase
makro take nepodbarvilo. Pak by to asi mohlo byt velmi jednoduche reseni.

>  Zdravi
>  Ladislav Bitto

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz