Makro na podbarveny text

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Feb 28 12:45:06 CET 2005

Dobry den,

Viem, je to velmi zlozite - ale prave tu zlozitost som skusil obist.

Vobec nic nekontrolujem. Ak dam (hocikde v texte) napr.
\textbackground{1 0 0}{0 0 0}, tak v nulovom boxe vykreslim jeden riadok
hrubu ciaru taku dlhu, aby bola vzdy dhlsia, nez \textwidth.
Potom vykreslim este
jednu ciaru (na A4 mi staci 40cm hrubka) smerom dole, aby som urcite
vyplnil zbytok strany. Farby, ktore takto budu vycnievat pekne orezem
v \evenfoot \oddfoot (teda vybielim). V tomto pripade som nastavil
cervene pozadie a cierne pismo.

Dal som 5-6 \textbackground na jednej strane (uplne lazo-plazo)
s roznymi farbami a funguje
to bezvadne. Ani sa mi to verit nechce. Jeden som trafil uplne na konci
riadku (ostatne dakde v strede).

Zdravi
Ladislav Bitto