latex do html

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Feb 28 11:47:02 CET 2005

On Mon, 28 Feb 2005, Antonin Karolik wrote:

> Zdravim,

> pokud je to jeste aktualni ....
> me se (pod win32) dosud osvedcuje pouzivat balik TeX4ht, ktery "uzce
> spolupracuje" s programy convert z ImageMagicku a GhostScriptem. Dokonce se
> mne podarilo rozchodit i cestinu. Bohuzel je nutna jista pocatecni
> konfigurace. Nutne upravy ve zdrojovem souboru (La)TeXu jsou minimalni (v
> pripade LaTeXu staci do dokumentu pouze pridat "\usepackage{tex4ht}").

Navod na rozchozeni cestiny by me zajimal, abych nad tim nemusel
premyslet. Ja jsem ho zatim zkusil pouze na anglickem dokumentu a
fungovalo to dobre, dokonce to umi i prevod do OpenOffice vcetne
matematiky. Instaloval jsem to v Debianu pomoci "apt-get install tex4ht" a
urcite jsem nepridaval do laTeXoveho dokumentu \usepackage{tex4ht} ani nic
jineho. Jen jsem pustil neco jineho nez primo TeX (je to popsano v
manualu) a vse ostatni se stalo samo. Podle Sebastiana Rahtze to funguje
tak, ze se do DVI nacpe hromada ruznych \special, ktere se pak vhodne
interpretuji. Program tedy neni zavisly na nejake rigidni strukture
LaTeXoveho zdrojaku.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz