latex do html

Antonin Karolik karolik at seznam.cz
Mon Feb 28 00:01:36 CET 2005

Zdravim,

> Ahoj,
> chci se zeptat na nejake 'opravdu jednoduche' reseni jednorazoveho
> prevodu latexoveho dokumentu do HTML nebo XHTML. Chci vedet co skutecne
> pouzivate a ne vycet davno mrtvych projektu. Snadna, blbovzdorna
> dokumentace projektu je pro mne dulezita. Pokud mozno nechci zasahovat
> do zdrojaku tech LaTeX dokumentu, skratka jen prelozit a mit adresar s
> hypertextem.

pokud je to jeste aktualni ....
me se (pod win32) dosud osvedcuje pouzivat balik TeX4ht, ktery "uzce
spolupracuje" s programy convert z ImageMagicku a GhostScriptem. Dokonce se
mne podarilo rozchodit i cestinu. Bohuzel je nutna jista pocatecni
konfigurace. Nutne upravy ve zdrojovem souboru (La)TeXu jsou minimalni (v
pripade LaTeXu staci do dokumentu pouze pridat "\usepackage{tex4ht}").

Pod win32 lze "rozchodit" i balik latex2html, ktery je standardne urceny pro
systemy zalozene na Unixu. S jeho konfiguci ale tolik zkusenosti nemam.

Pokud by vas to jeste stale zajimalo, napiste mi e-mail zaslu vam sve
poznamky ke konfiguraci.

s pozdravem

Antonin Karolik