Makro na podbarveny text

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Feb 28 07:04:03 CET 2005

Dobry den,

On Fri, 25 Feb 2005, Matous Jan Fialka wrote:

> Dobry den vsem.
>
> Nedokazi napsat makro, ktere by dokazalo podbarvit vice radku odstavce
> pomoci \[h|v]rule (jinak to v plainu nejde), popr. i nekolik odstavcu s tim,
> ze podbarvovani muze zacit klidne uprostred nejakeho odstavce a skoncit
> uprostred jineho. Proste abych napsal:

Ako ste si uz vsimli z odpovedi, nie je to lahka uloha - vyzera to
velmi komplikovane. Napadlo ma, ci by sa to nedalo zjednodusit. A sice
zaviest nieco ako \textbackground. Na zaciatku bude trebars biely
podklad. Po pouziti \textbackground by sa zabezpecilo, aby dalej vsetko
bol novy podklad (ktory by platil, kym nedame zase iny). Podfarbit
zbytok strany a zabezpecit aby zafarbil aj dalsie strany. By to mohlo
fungovat. Tex ma hlavicku a patu, takze mozno nieco by sa dalo spravit.

Nemam cas sa do toho pustit, len ma toto napadlo.

Zdravi
Ladislav Bitto