ceske formaty v TeX Live

^(w)^ wohnivec at dix.cz
Thu Feb 24 19:59:52 CET 2005

Dobrého dne,

jsem rád, že p. Olšák do této nekompatibilty rýpnul. Viz níže.

Petr Olsak, 24.02.05 píše:

> [...]

Tak tady mi smysl s provedením naprosto uniká. \fmtname je v obou
případech "plain" a zároveň jsou některé věci z pdftexu
odstaveny? Jak tedy mají marka za běhu zjistit, na co se mají
spolehat? Dříve se otestovalo, zdali existuje \pdfoutput či
\pdftexversion a vědělo se. Takže nyní, \pdftexversion existuje a
\pdfoutput a navíc, pokud tedy přepnu za běhu \pdfoutput=1 ještě
mohu narazit?

Navíc krom případů, kdy specielně vyžaduji jeden výstup, mi
připadá podivné měnit výstupní formát editací dokumentu, kdy do
něj jinak nijak zasahovat nemusím.

Prozatim jsem to "uháčkoval" vyrobením báze

~$ cat pdfcsplain.ini
\pdfoutput=1
\input csplain.ini
~$

Tim mi všechny staré dokumenty alespoň fungují.

> Smysl souboru pdftex-dvi.tex moc nechapu. Radeji bych zde definoval
> \pdfoutput=0 \let\oripdfoutput=\pdfoutout \let\pdfoutput=\undefined
> rucne, aby fungoval test v dokumentu: \ifx\pdfoutput\undefined, ale
> na obsah externiho souboru bych se v tomto pripade nespoleghal.

Měšťan
--
Motto:

	Zdálo se, že Zavazadlo přemýšlí. Každá mosazná součástka a každý
otvor po vypadlém suku vyzařovaly maximální soustředění.
	Pak pokrčilo víkem a odkolébalo se pryč.
		-- T. Pratchett: Lehké fantastično