Pocesteny TeXlive

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Feb 11 10:35:23 CET 2005

On Fri, 11 Feb 2005, Antonin Karolik wrote:

> [...]
> spokojeny nebudete. Pokud jsem se dobre dival, nenasel jsem odkaz napr. ani
> na hlavni stranku http://www.miktex.org (jak ve FAQ, tak ani na jinych
> strankach CSTUGu). Timto nechci v zadnem pripade utocit a podkopavat praci
> tech, kteri FAQ a stranky CSTUG vytvareli a dosud vytvareji. Techto lidi si
> vazim a velice si cenim toho co (nejen) pro CSTUG delaji. Jen si myslim, ze
> by tam tyto odkazy a informace chybet nemely. V tomto smeru jsem chtel i ja
> prispet svym navodem troskou do mlyna (i kdyz se nepovazuju za extremniho

Editori CSFAQ pochopitelne nemohou vedet vse. Pokud mate nejakou otazku,
ktera v CSFAQ resena neni nebo je resena nedostatecne, a dokonce mate i
odpoved, muzete ji poslat editorum CSFAQ nebo vyboru a bude zarazena. V
nejblizsim cisle Zpravodaje bude prave CSFAQ. Pokud mate jiz text hotovy a
jste schopen jej poslat, mohlo by to vyjit jiz v aktualnim Zpravodaji.

Muzete to brat i jako vyzvu pro ostatni. Jiste je toho vice, co by se
mohlo v CSFAQ objevit.

Opet vyzva pro vsechny: vite-li o zajimavem odkazu, ktery se tyka TeXu,
pribuzneho SW ci typografie, ktery na www.cstug.cz neni, napiste
webmasterovi. Je to sice normalne zamestnany clovek, takze nemusi vzdy
zareagovat okamzite, ale urcite takovy mail nezahodi do kose.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz