obrazky v TeXu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Dec 30 14:48:16 CET 2005

On Fri, 30 Dec 2005 jan.busa at tuke.sk wrote:

> Ja by som odporucil pouzit program epstopdf na konverziu eps-obrazkov do
> pdf obrazkov. Tento program je sucastou instalacie TeXlive, ja v
> prikazovom riadku Total Commanderu zadavam prikaz:
> epstopdf subor.eps
> a vytvori sa subor.pdf, ten sa potom bez problemov zaraduje spolu s png
> obrazkami v pdflatexu.

epstopdf znam z Linuxu a z OS/2, je skutecne skvely, ale vyzaduje perl,
coz v obou systemech mam. Vim, ze existuje i perl pro Windows a je snad i
na TeXLive, ale zajimalo by me, jak se epstopdf ve Windows nainstaluje
(pro cloveka, ktery TL nema). Chtel bych umet lepe radit.

Dale by me zajimala opacna cesta, tj. PDF -> EPS. Zarizeni epswrite z GS
neni dobre, protoze vyrastruje fonty, ale pdftops z xpdf je skvele a fonty
ponecha jako Type1. Existuje pdftops pro Windows?

Stastny Novy rok.
PS: nechci zatezovat diskusni list velkym souborem. Me prani v graficke
podobe (JPG + PDF) je na me strance http://icebearsoft.euweb.cz

> Pekny den a do noveho roku vsetko najlepsie
>
>        Jano Busa

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz