obrazky v TeXu

jan.busa at tuke.sk jan.busa at tuke.sk
Fri Dec 30 11:00:43 CET 2005

> Ahoj,
>
> Ked ja davam do dokumenty obrazky, vacsinou musia byt vo formate EPS
> (ked je vystupom PostScript) alebo PDF, ked je vystupom PDF.
>
> Ked povodne obrazky nie su v tomto formate (ale povedzme v niecom inom,
> (najlepsie vektorovom), tak ich pred make-nutim dokumentu skonvertujem.
> Mam na to sikovny Makefile, ale to ti asi pod Windowsami bohuzial
> nepomoze).

Ja by som odporucil pouzit program epstopdf na konverziu eps-obrazkov do
pdf obrazkov. Tento program je sucastou instalacie TeXlive, ja v
prikazovom riadku Total Commanderu zadavam prikaz:
epstopdf subor.eps
a vytvori sa subor.pdf, ten sa potom bez problemov zaraduje spolu s png
obrazkami v pdflatexu.

Pekny den a do noveho roku vsetko najlepsie

       Jano Busa