Babel vs. cslatex

David Jez dave.jez at seznam.cz
Thu Dec 15 11:17:59 CET 2005

  Ahoj,

> Je ovšem otázkou, kde se zastavit: podporovat také styly AMS (amsart,
> amsbook, amsproc), rozšířené styly (extarticle, extbook, extreport),
> Koma-Script (scrartcl, scrbook, scrreport), modifikace Marcina
> Wolińského (mwart, mwbk, mwrep), styly nizozemské NTGclass nebo i
> ještě nějaké další, které ani neznám... ?
  Hlavně memoir :-). Ne, podle mě je to jedno, podporoval bych základní
styly, případně bych se podíval jak to řeší ostatní babelovské jazyky. Z
teoretického hlediska by asi bylo někde něco špatného, kdyby se v babelu
měla řešit podpora pro všechny možné exotické styly, které kdy kdo
napsal, případně ještě nenapsal.
  Prostě a jednoduše, buď ten styl použije tvoji definici a pak to bude
fungovat nebo má smůlu a ať to upraví autor stylu nebo uživatel. Dělat
vyložené háčky nepovažuji za rozumné řešení.

> S pozdravem,
> Petr Tesařík
  S pozdravem,
David Jež