zacatecnici na pet let starych distribucich (bylo: Re: Malicka anketa ohladom CS a LM fontov))))

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Dec 2 06:41:48 CET 2005

On Thu, 1 Dec 2005, Tomas Hala wrote:

> A popravdě řečeno, když potřebuji udělat něco rychle, tak to udělám na
> těchto starých strojích, kde je vše vyfachčeno do detailu, a nemusím
> přemýšlet, kde je formát, kam vedou cesty a proč se mi mele babel s nebabelem.

Ja som na tom podobne. Mam aj stare PC (1996, 1998 donedavna aj 1992), ale
ja uz pracujem na PC z novembra 2004 (WIN XP). Vsade mam ten stary dobry
EMTeX (pouzivam stale cslatex 209). Navyse stale pouzivam svoje editory
pre TeX  (aj FORTRAN, PASCAL), ktore som naprogramoval okolo 1990.
Vsetky funguju bez dajakych zmien (pouzivam stary kompilator
TURBOPASCALu 5.0). Uz od verzie TP 6 su problemy. Aj ja fandim novotam
a pokroku, ale ked mam v klude pracovat, tak na vsetko mi stacia
tie stare vercajgy (programy). Uz par rokov upravujem (pridavam nove
moznosti hlavne Postscriptove) iba svoj graficky balik (ten mam tiez
z roku 1990).

Na tom novom PC mam aj MIKTeX, ale pouzivam ho iba, ked treba odovzdat
clanok do zahr. casopisu v LaTeX2e (MIKTeX sa mi paci, zatial ziadny
problem, vsetko mi tam funguje a to dokonca v spolupraci s tym mojim
starym editorom).

Zdravi
Ladislav Bitto