Uvozovky z CSLaTeXu v LaTeXu s Babelem -- problém s kerningem

Michal Růžička xruzick7 at fi.muni.cz
Fri Dec 23 00:42:41 CET 2005

Dobrý den,

sázím LaTeXem s Babelem a T1 fonty, ale nebyl jsem spokojen s výsledky sazby
českých uvozovek. Rozhodl jsem se proto "vytáhnout" si uvozovky z CSLaTeXu
(konkrétně ze souboru `czech.sty'). Definoval jsem si příkazy pro sazbu českých,
francouzských a anglických uvozovek (v jednoduché a dvojité variantě + příkaz
pro snadné přímé uvození textu každým typem uvozovek), viz přiložený soubor
`cslatexquotes.sty'.
Funguje to, ale moc se mi nezdá kerning mezi uvozeným textem a znakem uvozovek
(viz `test.tex'). Moc se v tom nevyznám a rád bych proto touto cestou požádal o
radu někoho zkušenějšího. Je definice v souboru `cslatexquotes.sty' v pořádku a
já jen špatně vidím, nebo je potřeba stylový soubor upravit?
Předem děkuji za reakce.

S pozdravem
Michal Růžička