OT: Jak se odhlásit?

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Aug 30 13:06:03 CEST 2005

Pavel Reznicek wrote:

> Prominte, ale automat se mnou nekomunikuje. Seznam prikazu jsem dostal
> od jednoho pritele. At napisu jakykoli prikaz, nedostavam zadnou
> odpoved, ani na prikaz "HELP", ani na "SIGNOFF cstex" (bez uvozovek),
> ani kdyz zkousim psat ze svych starsich adres a odpovedni adresu
> nastavim na svou soucasnou. Maily z konference mi porad prichazeji do
> schranky.
> Dodrzuji Vas navod peclive.
> Co s tim?
>
> Dekuji za spolupraci
>
> Pavel Reznicek

Mne listserv odpovida okamzite. Takze funguje.
Problem bude v adrese, ze ktere pisete. Musi to byt
presne ta, z ktere jste se prihlasil, myslim vcetne
zaznamu v DNS. Pokud doslo ke zmene, automat se
s Vami nebavi. Uz se mne to kdysi stalo (na jinem
serveru) a musel jsem pozadat spravce o rucni odstraneni.

Zkuste napsat na

postmaster at cs.felk.cvut.cz

S pranim uspechu

Lubos Kloc