OT: Jak se odhlásit?

Pavel Reznicek pavel.jindrich at tiscali.cz
Tue Aug 30 12:40:56 CEST 2005

Lubos Kloc napsal(a):
> Automat pro spravu konference je v provozu na adrese
> <listserv at cs.felk.cvut.cz>
> Pro odhlaseni mu poslete v tele zpravy
> "SIGNOFF cstex"
> samozrejme bez tech uvozovek. Subjekt zpravy je ignorovan.
> Zpravu musite odeslat z te adresy, ktere se odhlaseni tyka, tedy ve Vasem
> pripade z <pavel.jindrich at tiscali.cz>
>
> S pozdravem,
>
> Lubos Kloc

Prominte, ale automat se mnou nekomunikuje. Seznam prikazu jsem dostal
od jednoho pritele. At napisu jakykoli prikaz, nedostavam zadnou
odpoved, ani na prikaz "HELP", ani na "SIGNOFF cstex" (bez uvozovek),
ani kdyz zkousim psat ze svych starsich adres a odpovedni adresu
nastavim na svou soucasnou. Maily z konference mi porad prichazeji do
schranky.
Dodrzuji Vas navod peclive.
Co s tim?

Dekuji za spolupraci