Grecke pismena v MetaPoste - .ps subor

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Aug 29 16:37:56 CEST 2005

Jaromír Kuben wrote:

> Dobry den.
> Zkusil jsem prohlednout Vas ps soubor a gamu nevidim. Pouzil jsem v OS/2
> gsview 4.7/gs 8.51 (to je uplne nejnovejsi)
> a ve W2000 gsvies 4.6/gs 8.14. Kdyz jsem si udelal svuj ps soubor, bylo
> vse v poradku. Takze prohlizeckou to asi nebude.
> Zda se, ze i vlozeny font cmmi10 je stejny, obsahuje tytez vybrane znaky.
> Setkal jsem se s necim podobnym v minulosti, nektere znaky chybely, ale
> jen kdyz byly treba prvni nebo posledni
> v retezci (to uz si nepamatuji). Zkuste volat dvips s volbou -j0 (tim se
> [...]
Omlouvam se, doresili jsme to v soukrome korespondenci a konferenci to
asi nakonec neproslo.
Zpusobuje to prepinac "G" v dvips, ktery je vetsinou v config.pdf
defaultne nastaven a premapovava
zanky z "ridicich kodu" ASCII nahoru. V cmmi10.pfb je znak \gamma jednak
na pozici (\015) a jednak
na pozici (\260). Pri zapnutem G se z fontu vlozi gamma na pozici
(\260), ale premapuji se jen
znaky z dvi, nikoliv z vlozeneho eps. Ve vlozenem obrazku zustava na (\015).
Resenim je bud vypnuti G nebo vlozeni celeho fontu, nejradeji oboje :-)

S pozdravem,

Lubos Kloc