Grecke pismena v MetaPoste - .ps subor

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Aug 29 12:14:25 CEST 2005

Jan.Busa at tuke.sk napsal(a):

>Dobry den,
>
>pripajam este ten .ps subor, na konci su riadky:
>
>4.23091 106.54018 moveto
>(\015) cmmi10 9.96265 fshow
>
>Pre uplnost este pisem, ze si to pozeram ghostviewom 4.2.
>
>Pri pouziti dvips je v hlaske spomenuty aj <cmmi10.pfb>.
>
>   Prijemny den
>
>             Jano Busa

Dobry den.
Zkusil jsem prohlednout Vas ps soubor a gamu nevidim. Pouzil jsem v OS/2
gsview 4.7/gs 8.51 (to je uplne nejnovejsi)
a ve W2000 gsvies 4.6/gs 8.14. Kdyz jsem si udelal svuj ps soubor, bylo
vse v poradku. Takze prohlizeckou to asi nebude.
Zda se, ze i vlozeny font cmmi10 je stejny, obsahuje tytez vybrane znaky.
Setkal jsem se s necim podobnym v minulosti, nektere znaky chybely, ale
jen kdyz byly treba prvni nebo posledni
v retezci (to uz si nepamatuji). Zkuste volat dvips s volbou -j0 (tim se
vypne parcialni vkladani fontu). Mne to tenkrat tusim pomohlo.
Anebo aktualizace dvips,  ja jsem pouzil dvips(k) 5.95a, Vy dvips(k) 5.90a.
Prikladam svuj ps soubor, zkuste si ho zobrazit, zda to bude v poradku.
Zdravi
                Jaromir Kuben