krizove reference

Robert Marik marik at mendelu.cz
Thu Aug 25 19:10:54 CEST 2005

> To nevypada spatne a zrejme to je velmi dobra pomucka. Nicmene Emacs je pro me
> preci jenom velike sousto. Zaprve jeho instalace a konfigurece na Win je
> prinejmensim problematicka a nebyl jsem presvedceni, ze ho nikdy nelze
> zprovoznit tak, jako na linuxu (rozhodne ne ja).

Jestli si to dobre pamatuju, tak jsem jenom rozbalil soubor z
http://sourceforge.net/projects/nqmacs, pripsal radek s podporou cestiny
do ".emacs" (ten mi poradili na netu) a funguje mi emacs i s obrazkama,
takze muzu pouzivat reftex i preview-latex. A pochopitelne invesre
search. A to je pak jiny kafe.

zadne konfigurovani neni (krome souboru .emacs), chodi to tak jak na
linuxu.  (vlastne: na linuxu mi to nechodi vubec, ale to souvisi uplne s
necim jinym)

Pekny den, Robert Marik