krizove reference

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Tue Aug 23 17:09:46 CEST 2005

hospodka at fel.cvut.cz writes:

> Dekuji, tohle dela presne to co potrebuji.
>
> Jinak nevim jak by mohl editor pomoci tak, jako tento balicek. Mohu si
> samozrejme nechat naji vsechny definovane labely, ... ale to neni ono. V kazdem
> pripade dekuji za odkaz.
>
>              Jiri Hospodka

V pripade emacsu a reftexu je to tak, ze ak chcem vlozit odkaz na
nieco (rovnicu, tabulku, citaciu...), tak mi ich ukaze vsetky po
kapitolach aj s jednoriadkovym prehladom (prvy riadok vzorca, caption
tabulky, ...). A staci potom na dany objekt kliknut a prislusna
\ref (\cite) sa napise do zdrojoveho textu. Podobne, ked sa postavim
v texte na \ref (\cite) na nejaky vzorec, tak mi ho v stavovom riadku
ukaze, pripadne po kliknuti na \ref sa dostanem na jeho \label.

Niekedy sa spytujem, ako som to mohol v minulosti robit bez toho.

Predpokladam, ze sa take niedo da robit aj v WinEdt, ci inych
specializovanych LaTeX editoroch. Emacs je zadarmo, len jeho ucenie
dost boli a trva.

Ale samozrejme, kontrolovat labels v hotovom dokumente ako balik
refcheck to nedokaze. Nie je to ale potrebne, kontroluje ich pri
vkladani.

Pekny den,
M. Fikar
--