Dotaz Kile/Latex

RNDr. Ladislav Sevcovic Ladislav.Sevcovic at tuke.sk
Sat Aug 13 12:04:39 CEST 2005

Dobry den pan Zima,
doplnim navrh mojho kolegu Jana Busu. Mozete tiez vyskusat sablonu, ktoru
najdete na adrese http://www.etd.sk/tuke/dokumenty.html Sablona
fediphc.cls je urcena pre studentov nasej fakulty FEI, ale sablona na
ktoru Vas odkazujem ja je "univerzalna", ked ju doplnite Vasimi
poziadavkami na farebne zvyraznovanie, snad sa Vam bude hodit na rychle
napisanie Vasej dip. prace.
S pozdravom L. Sevcovic
--
RNDr. Ladislav Sevcovic