A5paper nefunguje

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Mon Aug 1 20:49:37 CEST 2005

Jiri Zelinka wrote:
> [...]
> daneho tiskoveho zarizeni - napr. dvips. Tyto ovladace jsou v nasich
> koncinach zpravidla nastaveny na papir rozmeru a4, pro jiny rozmer je
> potreba podivat se do manualu.
> Co se tyce formatu PDF, zalezi na tom, jak jej vyrabite, ale cekal bych,
> ze pokud je vyraben PDF(La)TeXem, ze se nastavi i rozmer papiru, ale
> mozna se pletu a dokumentaci se mi momentalne procitat nechce. Treba
> staci jen nastavit nekde neco v konfiguraci Acrobat Readeru (jestli jej
> pouzivate), aby to fungovalo spravne.
>
> Tolik aspon ve strucnosti, mozna to neni uplne presne.

Mně funguje pro PDF toto v LaTeXu:

\documentclass[a5paper]{article}
\ifx\pdfoutput\undefined\else
   % PDF
   \setlength{\pdfpagewidth}{148.5mm}
   \setlength{\pdfpageheight}{210mm}
\fi

\setlength{\textwidth}{98mm}   % tady asi mene, s temi marginy aj.
\setlength{\textheight}{160mm} % dtto

\begin{document}
Ahoj A5
\end{document}

a toto v plainu:

\ifx\pdfoutput\undefined\else
   % PDF
   \pdfpagewidth = 148.5mm
   \pdfpageheight = 210mm
\fi
\hsize = 98mm
\vsize = 160mm

Ahoj A5

\bye

S pozdravem,
Marcel Svitalský

   GPG public key (ID 0xD98EC83A) fingerprint:
   3BEB 4658 A998 B9B3 3476  AD64 EF87 D0A5 D98E C83A