A5paper nefunguje

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Mon Aug 1 20:10:36 CEST 2005

Divim se, ze Vam nikdo dosud neodpovedel, ale mozna jste dostal odpoved
soukrome. Podle me je problem v tom, ze rozmery stranky definovane v
TeXu a rozmery papiru, na ktery se pak stranka tiskne jsou dve rozdilne
veci. O umisteni na papir a jeho rozmery se stara prislusny ovladac
daneho tiskoveho zarizeni - napr. dvips. Tyto ovladace jsou v nasich
koncinach zpravidla nastaveny na papir rozmeru a4, pro jiny rozmer je
potreba podivat se do manualu.
Co se tyce formatu PDF, zalezi na tom, jak jej vyrabite, ale cekal bych,
ze pokud je vyraben PDF(La)TeXem, ze se nastavi i rozmer papiru, ale
mozna se pletu a dokumentaci se mi momentalne procitat nechce. Treba
staci jen nastavit nekde neco v konfiguraci Acrobat Readeru (jestli jej
pouzivate), aby to fungovalo spravne.

Tolik aspon ve strucnosti, mozna to neni uplne presne.

Jiri Zelinka