Csplain TeX Live 2004

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Fri Apr 22 17:40:01 CEST 2005

Michal Hejduk wrote:
> funguji, ale dam-li prelozit cesky text v csplainu, ohlasi mi to, ze byl
> zpracovan .fmt a pak FATAL FORMAT FILE ERROR; I'm Stymed.
> cstexmanu jsem nasel doporuceni pro TeX Live, ze mam zkusit napsat "tex
> -fmt=csplain -default-translate-file=il2-cs $@". Prikaz jsem zkusil,
> nacez muj prvni krucek v TeXu byl spravne prelozen, nicmene nechce se mi

Prvni hlaska rika, ze prikaz csplain najde format, ktery byl vygenerovan
jinou verzi TeXu, nez jaky se spousti.

Druha hlaska rika, ze tex.exe (tedy pdftex.exe ani etex.exe - pokud to
neprebiji nejaky link) si bere format csplain a je s nim spokojen.

Hadam, ze se tluce tex a etex, dost mozna z nejake vasi stare instalace.
To jaky soubor/format se nacita zjistite prikazem
   kpsewhich -progname csplain csplain.fmt

To jaka binarka se pouzije na csplain je dano linkem csplain.
Ten je tam, kde rika `which csplain`.

To jaky format se vygeneruje z jake binarky je zapsano v
.../web2c/fmtutil.cnf

Vitek Zyka