Csplain TeX Live 2004

Michal Hejduk nezumi at volny.cz
Fri Apr 22 16:22:28 CEST 2005

Dobry den,
omluvte zacatecnika, ale mam problem s csplainem z TeX Live 2004.
Instalace tex live na Linux probehla bez potizi, anglicky tex i latex
funguji, ale dam-li prelozit cesky text v csplainu, ohlasi mi to, ze byl
zpracovan .fmt a pak FATAL FORMAT FILE ERROR; I'm Stymed.
Uz jsem psal (samozrejme v rootu) do konzole "tex -ini csplain(nebo i
cslatex).ini", konzole prikaz zpracovala, ale problem pretrval. V
cstexmanu jsem nasel doporuceni pro TeX Live, ze mam zkusit napsat "tex
-fmt=csplain -default-translate-file=il2-cs $@". Prikaz jsem zkusil,
nacez muj prvni krucek v TeXu byl spravne prelozen, nicmene nechce se mi
pokazde psat tento dlouhatansky prikaz. Neexistuje nejaky zpusob, jak
jej zabudovat do jednoducheho a kratkeho "csplain"? (Toto je mozna spise
linuxovska otazka, ale v Linuxu jsem take zacatecnik.) Podival jsem se
na texmf.cnf (myslim, ze se tak nejak ten konfiguracni soubor jmenuje),
ale obsahu prilis nerozumim.
Mam i problem s latexem: po "tex -ini cslatex.ini" prikaz "cslatex
/soubor" /soubor nekdy prelozi, nekdy ohlasi totez jako u csplainu.
Tento problem se asi vyresi napravenim problemu s csplainem - nevim.
Mozna jsem udelal chybu pri instalaci, ale silne pochybuju, protoze jsem
postupoval podle prirucky a podle sve matfyzacke intuice.
Dekuji predem za pomoc.

Nezumi
P. S. - Moje linuxovska distribuce je Aurox (je zalozena na RedHatu)./ /