pocesteni la/texu pro PPC

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Apr 20 12:06:44 CEST 2005

Zdenek Wagner wrote:

>V cem ty problemy s cestinou spocivaji? Jak jsem na zminene strance
>zjistil, mate portovany fptex. Pak staci jen pridat ceske fonty a upravit
>konfiguraci tak, aby se generovaly bitmapy. Pokud chcete cslatex, staci
>vygenerovat dalsi format, totez plati pro plain a csplain.

Spise bude problem pocesteni editoru.
Mam PDA teprve kratce, moc se v tom zatim nevyznam, ale chybi mne tam
zejmena prikazovy radek. Takze cesky zdrojak bych treba umel vytvorit
v programu "Poznamky", ale nevim, jak na nej pustit TeX.
Ten editor to zrejme umi.

Nedovedu si ale predstavit, ze bych na tom psal neco vic nez poznamky
ci adresy, a na to je TeX zbytecny. Snad leda s externi klavesnici.

Nicmene je to docela zajimavy problem, a pokud ve svem usili pokrocite,
dejte vedet.

S pranim uspechu,

Lubos Kloc