dotaz

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Apr 13 13:34:28 CEST 2005

Dobry den,

On Wed, 13 Apr 2005, Antonin Luks' wrote:

> Nasel by se ochotny radce, ktery by mi poradil, jak doplnit chybejici
> font? Temer jsem ztratil kontakt s pocitaci, potreboval bych podrobny
> navod. (Nejlepe tedy mimo konferenci.)
>
> 1. Pouzivam LaTeX 2.09 pod DOSEM.

EMTeX???

Ja tiez dodnes, ale vo WINXP (sem tam este na WIN98) v DOS okne.
To znamena cez cmd.exe (vo WIN98 cez command.com). Ked som prechadzal na
WINXP, tak som cmd.exe prekopiroval na command.com a nemusel som nic
menit vo svojich ovladacoch, editoroch.

> 2. Stridave prepinam DOS a Windows 98.

Ked programy budete pustat cez command.com, netreba prepinat.

Na ostatne vycerpavajuco odpovedal pan Kloc.

Ja by som skusil nainstalovat MIKTeX (www.miktex.org) a ked chcete
ostat pri EMTeXu, tak mozte pouzit YAP.EXE (program, ktory Vam ukaze
preklad) z MIKTeXu na pozeranie/tlacenie prekladu z EMTeXu (ak teda mate
skutocne EMTeX). Vyskusal som ten font msbm8. Preklad EMTeXom, prezeranie
YAPom - je to OK.

Zdravi
Ladislav Bitto