Kodovanie v TeXu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Apr 12 10:45:47 CEST 2005

On Mon, 11 Apr 2005, Anton Surda wrote:

> Dobry den,
>
> konkretne \"a na \'n). Zda sa teda, ze v Emtexu nie je mozne vyuzit na
> nejake specialne efekty vsetkych 256 znakov a viacere z nich su
> vlastne totozne (nemal som vela casu ukaz studovat, ale zdalo sa, ze tie,
> ktorych pozicie sa od seba lisia o 32 alebo 64 a su nad 128).
> Mozem tento neprijemny ukaz nejako potlacit a priradit kazdemu aktivnemu
> znaku nezavisle rozne makra? Ak je Emtex TeX, potom by taketo divociny
> mali robit vsetky verzie TeXu.

Zalezi na tom, jak mate definovanou TCP tabulku. Pri genrovani formatu
nesmite zapomenout -8, jinak nejsou znaky nad 127 povoleny vubec. Pokud
skutecne chcete pouzivat vsechny znaky, pak musite zajistit, aby zobrazeni
definovne TCP tabulkou bylo bijektivni. TCP tabulka umoznuje dokonce
mapovat znaky na TeXove sekvence, takze se obejdete i bez aktivnich znaku.
Uz je to davno, co jsem delal TCP tabulky, takze si postup nepamatuju, ale
je to v manualu.

> Zdravi
>
> Anton Surda

Zdenek Wagner