Zmena velkosti fontu v math

Milan Vancura milan at ucw.cz
Mon Apr 4 22:14:39 CEST 2005

> Vie mi niekto poradit, ako mozno jednoducho
> zmenit velkost fontu v matematickom mode (v csplaine)?
> Skusal som hladat vselikde. Nasiel som nieco okolo prikazu
> \textfont, ale ten sa mi spraval nanajvys cudne.

Dobry den, priklady i s vysvetlenim naleznete v TeXbook naruby (TBN) a dalsi
vyuziti muzete studovat primo v ruznych baliccich pro praci s fonty a v
nekterych cislech Zpravodaje (funguje hledani podle klicovych slov na
http://bulletin.cstug.cz/  - nenechte se zmast nazvem bulletin misto zpravodaj,
to je jen na zmateni nepritele)

Jinak pokud zvetsujete vsechny fonty, tak je suverenne nejsnazsi pouzit \mag

Chtel bych taky upozornit na to, ze puvodni plain (i csplain) ma nektere
sve vnitrni hodnoty napevno spocitane podle cm*10, takze napr. prikazy \big,
\Big a spol. budou se zvetsenymi fonty vyrabet nesmyslne male verse zavorek.
Pri pouziti \mag funguje vse spravne (pouze je potreba rozmer stranky nastavit
pomoci true jednotek, aby se Vam nezvetsil i "papir")

Milan Vancura