Zmena velkosti fontu v math

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Apr 4 17:00:33 CEST 2005

lokki at host.sk wrote:

>Vie mi niekto poradit, ako mozno jednoducho
>zmenit velkost fontu v matematickom mode (v csplaine)?
>Skusal som hladat vselikde. Nasiel som nieco okolo prikazu
>\textfont, ale ten sa mi spraval nanajvys cudne.
>
>Dakujem.
>
>J.K.

Matematicka sazba pouziva sadu dvanacti fontu, oznacenych

\textfont0
\scriptfont0
\scriptscriptfont3

a pokud chcete zmenit velikost, musite je vsechny patricne predefinovat.
Casto je jednodussi pouzit \magnification a treba zmensit font bezneho
textu.
Jinak podrobnosti lze najit napr v TBN, PDF verze je dostupna na siti.

Lubos Kloc