dotaz

Antonin Luks' luks at jointlab.upol.cz
Wed Apr 13 07:21:15 CEST 2005

Nasel by se ochotny radce, ktery by mi poradil, jak doplnit chybejici
font? Temer jsem ztratil kontakt s pocitaci, potreboval bych podrobny
navod. (Nejlepe tedy mimo konferenci.)

1. Pouzivam LaTeX 2.09 pod DOSEM.

2. Stridave prepinam DOS a Windows 98.

3. Vlastnim LaTeX pro zacatecniky pana Jiriho Rybicky z roku 1995.
Zaujal mne symbol 103 na strane 97. Podle strany 96 zjistuji, ze mam
k dispozici soubor cmcsc10.pk. Zato soubor msbm8.pk nemam. Windows 98
potvrzuji, ze msbm8.pk skutecne nemam.

4. Rozlicne dotazy Explorerem a Yahoo! mi ukazuji, ze "ve svete"
tento soubor je. Avsak dosud jsem stahoval jen pdf soubory na
precteni. (Zhruba receno.)

5. Pojeti FAQ neni  takove, abych z nich cerpal.

6. Doufam, ze soubor msbm8.pk staci pro ucely takoveho cviceni.

Srdecne dekuji obetavemu radci (darci?), i kdyz mozna nebudu dosti
chapavy.
                                             A L

Antonin  L u k s