Prehazeni stranek v pdf dokumentu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Sep 24 12:03:39 CEST 2004

On Fri, 24 Sep 2004, Milan Vancura wrote:

> 3. dve stranky na stranku: obtizny problem. Nikde ve specifikaci jsem nenasel
> zadny standard, jak to resit - a to ani v casti pro Press cili "profesionalni
> tisk". Nerozumim tomu, vzdyt v profesionalnim svete naopak potrebuji mnohem
> slozitejsi aranze, vzdyt tam se tiskne myslim 16 stran na stranu papiru a
> vysledek se preklada a reze az po vytisteni.

Adobe prodava (za dost velke penize) plug-in do plneho Acrobatu, ktery to
umi. Ted si nevzpomenu na jmeno, ale urcite by se to na www.adobe.com
naslo

> Z toho duvodu mi vychazi, ze bud je pro profesionalni pouziti (komunikace s
> tiskarnou jakozto instituci) pdf naprosto nevhodny format, nebo to uz nekdo
> musi mit vyresene... Mimochodem, nevite nekdo, jak se to delalo s PostScriptem?

Viz psutils, ale jsou s tim trochu potize. Ja jsem mirne upravil zdrojak
pstops a napsal jsem si k tomu frontpage v perlu a awku, ktery mi vypocita
prislusne parametry a doplni orezove znacky.

> Milan Vancura

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz