pocesteni texu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Sep 23 10:21:03 CEST 2004

On Thu, 23 Sep 2004, [windows-1252] Luboš Kloc wrote:

> Mate zrejme na mysli LaTeX verze 2.09. Jenze pokud nenapisete
> podrobneji, co s touto historickou verzi LaTeXu mate v umyslu
> provadet a v jakem prostredi, tezko Vam neco radit. Jde Vam
> o 2.09 compatibility mod v LaTeXu 2e, nebo o originalni instalaci
> na nejakem muzejnim DOS stroji?

Kdysi jsem pouzival (na starem DOSovem stroji s malou pameti) soucasne
LaTeX 2.09 i 2e a zda se, ze verzi 2.09 jeste na svem pocitaci mam, ale
nejsem si jist, zda mam vse a zda by slo vygenerovat format. Je ovsem
otazkou, co s tou starou verzi chcete delat. Rada balicku vyuziva nove
vlastnosti, ktere v 2.09 nebyly, takze Vam nebudou fungovat. Nepodari se
ani instalace novych fontu. V OFSS je to dost ohavne "zadratovano" uvnitr,
takze je nutno prostudovat nedokumentovane vnitrnosti, NFSS pro verzi 2.09
ma trochu jinou syntaxi nez soucasna NFSS2. Pokud k tomu nemate zvlast
zavazny duvod, vezmete si radeji soucasnou verzi a pouzijte compatibility
mode.

> Lubos Kloc

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz