Vetsi pdf soubor z ps2pdf nez pdftexem

Ondrej Koala Vacha koala at vju.cz
Mon Sep 20 12:37:30 CEST 2004

On Mon, 20 Sep 2004, Vit Zyka wrote:

> Ackoliv pdfutils nepouzivam, jsem presvedcen, ze pouzivaji stejny
> mechanismus preskupeni stranek jako pdfpages - vlozeni stranky jako
> obrazku pomoci \pdfximage.

Pdfutils tam nevkladaji stranku jako obrazek, ale jako pdfsoubor;), ke
kteremu jsou pribaleny fonty. Neni duvod z toho delat obrazek. Jako test
muze slouzit preskladana stranka, ve ktere jde vybrat text, coz by v
obrazku neslo.

Dival jsem se ted do pdfpages, je to latexove makro. Nemohl by nekdo
zkusit udelat test s nejakym souborem a poslat velikost souboru puvodniho
a souboru nejak preskladaneho? Nejlepe tak, aby na kazde strance
bylo nekolik fontu.

s diky

--
Ondrej Koala Vacha