pstricks a color

hospodka at feld.cvut.cz hospodka at feld.cvut.cz
Mon Sep 20 08:32:53 CEST 2004

Cituji z emailu od Tomas Zahradnicky <zahradt at cslab.felk.cvut.cz>:

> ja jsem s tim mel take problem (ikdyz nepouzivam pstricks) a takhle
> (citecolor=blue) mi barva definoval nesla. po precteni dokumentace k

Nakonec skutecne pomohl color.sty, ktery musi byt pred volanim pstricks.
Zminena chyba byla bohuzel uplne jinde, v konstrukci pred obrazkem. Omlouvam
se, ze jsem psal drive, nez jsem to vse "neprosel" Po nekolika pokusech to
vypadalo na konflikt zminenych stylu. Zdrojovy text autor nepsal priliz
korektne a tak se najde i konstrukce, ktera bez hyperref projde a s timto
stylem nikoli.

Dekuji za reakce.
                       Jiri Hospodka