pstricks a color

Tomas Zahradnicky zahradt at cslab.felk.cvut.cz
Fri Sep 17 21:11:01 CEST 2004

>Preji dobry den,
>jiz nekolikrat jsem narazil na problem "nekompatibility" stylu pstricks a
>color, nicmene vzdy jsem to nejak obesel nebo vyresil. Ted jsem byl kolegou
>pozadan o vygenerovani "klikaciho" pdf souboru k jiz hotove knize.
>Myslel jsem,
>ze pridam hyperref, prelozim a distilerem prevedu nove vytvoreny ps soubor.
>Mylil jsem se. Pokud pridam jen
>
>\usepackage[dvips]{hyperref}
>
>tak v zasade lze prelozit (nastavaji sice problemy s rejstrikem, ale ty snad
>pujdou resit). Pokud si vsak chci predefinovat vzhled odkazu, napr.

> [...]

ja jsem s tim mel take problem (ikdyz nepouzivam pstricks) a takhle
(citecolor=blue) mi barva definoval nesla. po precteni dokumentace k
hyperrefu jsem barvy ramecku okolo linek nadefinoval takto:

\usepackage[unicode,pdfhighlight=/I,%
pdftitle={Test},%
pdfsubject={},%
pdfauthor={Tomas Zahradnicky},%