Pripominky k cspsfonts2 a k novym CS-fontum

David Jez dave.jez at seznam.cz
Mon Nov 22 13:45:37 CET 2004

> Aby se neznovunalezalo kolo, co usili bud nasmerovat
> do spoluprace s Polaky na Latin Modern, nebo aspon vyuzit jejich
> kod? Na web (CTAN/fonts/lm) sice davaji jen vysledne Type1,
> ale pouzivaji MetaType1, takze by mohli mit k dispozici
> i mf zdroje.
  Praveze v tomto pripade bych radeji znovuvynalezal kolo, pokud uz mame
mit definitivni a hezci podobu. LM take nejsou idealni a mne osobne se
napr. Euro z LM paci jeste min nez navrh od Joerga, ale je to znacne
subjektivni zalezitost. LM je jednodussi, Euro ma hodne daleko od sebe
oba bary, zvlastni proporce a ke vsemu 2 serify a podle meho nezapada moc
do CM fontu (mel by v podstate vypadat podobne jako Euro v New Century,
coz nevypada), cimz vsim pusobi dosti negativnim dojmem.

> S pozdravem
> --ps
  S pozdravem,
 E-mail: dave.jez at seznam.cz