Pripominky k cspsfonts2 a k novym CS-fontum

David Jez dave.jez at seznam.cz
Fri Nov 19 20:31:44 CET 2004

> Dobry den!
  Zdravim,

  Diky moc za pripominky, postupem se je pokusim prostudovat. Pokud ma
jeste nekdo dalsi napady do diskuze, sem s nimi :-).

> [... na to uz je dnes fakt pozde ...]

> Jeste bych rad vyjadril svuj soukromy nazor k nove verzi CS-fontu.
> Pridani paragrafu me mile potesilo. Na druhe strane me prvni dojmy ze
  Fajn, alespon proti paragrafu nejsou zatim zadne namitky coz me tesi,
akorat jediny problem je chybejici hinting. Dodelam.

> symbolu euro jsou dosti rozpacite. Joerguv vytvor povazuju spise za
> experiment nez za seriozni pocin, ktery by se sluselo napevno zaradit
> do CS-verze Computer Modern. I kdybych se s temi dvema neobvyklymi
  Podobne namitky se asi zacnou mnozit vice a sam uznavam, ze to neni
nic moc extra na druhou stranu ovsem potrebujeme mit Euro _absolutne_
konzistentni s CM fonty. A to je trosicku problem, protoze rozumny mf
zdrojak jsem nepotkal nikde a i s navrhem je problem. Pokud by nekdo
vedel o dobrem navrhu pripadne alespon pravidlech, klidne navrh
vytvorim.

> vingly smiril, porad by me tloukla do oci neesteticka nesymetricnost
> tohoto symbolu, ktera je nejvice patrna v tucnem rezu. Primlouval bych
> se proto, aby symbol euro v CS-fontech sledoval tendence soucasnych
> pismolijcu (srovnej euro ve fontech od URW nebo ze Stresovic).
  Nahodou ty vingly jsou super :-). Jak se to ovsem chova v tucnych
rezimech uz super neni a hintovani je uplne zatrest.
  Jak jsem jiz rekl, potrebuji alespon neco. Zdrojak, navrh, pravidla...
Pokud udelame hezci Euro, budu jedine rad.

> S pozdravem
>
> Petr Brezina
  S pozdravem,
 E-mail: dave.jez at seznam.cz