emTeX na WIN XP

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Nov 19 13:42:26 CET 2004

On Fri, 19 Nov 2004, Ladislav Bitto wrote:

> Je to superrychle a tak mi chyba uz len to, aby GV (ghostview) fungoval
> aj vtedy, ked nie je aktivny. Teraz nanho treba kliknut, alebo ho znova
> pustat (ja pouzivam to druhe, lebo usetrim jednu klavesu) a potom

Pro prechod mezi editorem a GV pouzivam Alt-Tab. GV pro Windows i pro OS/2
je od stejneho autora a ovladani podle specifikace CUA maji take oba
systemy.

> samozrejme z neho vyjst. Teda zmenim subor a on ho znova otvori bez
> toho aby som nanho klikol. To by bola parada, mohol by som pustat
> TeX->DVIPS automaticky po kazdej medzere, pri vertikalnom pohybe

Nevim, jake texty pisete, ja pracuji treba s knihou se spoustou fotografii
v tiskovem rozliseni, takze PS ma bezne 1.5 GiB. I kdyz se ma zpracovat
jen jedna stranka, tak se dvips docela nadre a gsview pri zobrazovani
taky.

Mimochodem, pri pouziti rsx by ve Win XP mela fungovat 16bitova verze
dvipm (dvipm16.exe nebo dvipm167.exe), ale nezkousel jsem to. Ten natahne
novou verzi DVI bez nutnosti klikani. Muzete take pouzit jakykoliv jiny
prohlizec DVI urceny pro Win, DVI je vsude stejny a je jedno, jestli jste
ho udelal emTeXem nebo MikTeXem, jen musite prohlizeci spravne podstrcit
fonty.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz